درویش صفت عاشق ویرانه عشقم

من به زنم توضیح نمیدم دیگه اینجا توضیح بدم

درویش صفت عاشق ویرانه عشقم

من به زنم توضیح نمیدم دیگه اینجا توضیح بدم

ستاره قشنگ من

تا کی بشینم منتظر تا خبری از تو بیاد 

دل دیگه طاقت نداره این انتظارو نمی خواد 

تا کی بگم بمون بمون تو این خیال نا تموم  

تا کی باید بهش بگم عمرشو پاک کنه حروم 

تا کی باید گل بچینم بعد اونا رو پرپر کنم 

تا کی تو این بهت غریب این انتظارو سر کنم  

تا کی باید عاشق باشم عاشق اون که دوره ازم 

تا کی بایدخواب ببینم اما به رویام نرسم 

بسه دیگه بسه دیگه به من بگو که وعده گاهمون کجاست؟ 

به من بگو کدوم غزل رمز صدای بی صداست 

به من بگو کدوم شبه که میرسه به چشم تو  

ستاره ی قشنگ من به من بگو به من بگو 

تا کی شبامو پس بدم تا تورو پیدا بکنم  

بیا بمون که من شبو پیش تو فردا بکنم 

نظرات 6 + ارسال نظر
محسن جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:52 ق.ظ http://www.mohsen--love.blogfa.com

سلام دوست عزیز
مرسی که لینک کردی منم با اجازه لینکت کردم
وبلاگتم قشنگه
خداحافظ

عمو سیبیلوو جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 09:41 ق.ظ http://amosibilo.blogsky.com

قاصدک!

قاصدک هان چه خبر آوردی ؟
از کجا ، وز که خبر آوردی ؟
خوش خبر باشی ، اما ، اما !!!!!!!
گرد بام و در من بی ثمر میگردی
انتظار خبری نیست مرا
نه ز یاری ، نه ز عیار و دیاری ،
باری ....
برو آنجا که بود چشمی و گوشی با کس
برو آنجا که تو را منتظرند

قاصدک !

در دل من همه کورند و کرند
دست بردار از این در وطن خویش غریب
قاصد تجربه های همه تلخ
با دلم میگوید :
که دروغی ، تو دروغ .....
که فریبی ، تو فریب ....

قاصدک !

هان ولی ....
راستی آیا رفتی با باد؟
با توام ، آآآآآآآآآآآآی ! کجا رفتی ؟ آآآآآآآآآآآآآآی !!!!!
راستی آیا جایی خبری هست هنوز ؟
مانده خاکستر گرمی جایی؟؟؟؟؟
در اجاقی طمع شعله نمی بندم ، اندک شرری هست هنوز؟

قاصدک !

ابرهای همه عالم شب و روز
در دلم می گریند........................

اشکان جمعه 23 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ب.ظ http://khordade59.blogsky.com

به نظر میاد که خودت این شعرو گفتی ، خوبه ، اما عالی نیست ، اما پیداس میتونی عالی باشی

ته تغاری شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 05:16 ب.ظ http://tah-taghari.blogfa.com

سلام آقای درویش چه طوری؟
بذار یکم فک کنم..... باشه با تبادل لینک موافقم
به نظر منم شعره از خودته. نه؟ شعره خوبیه . البته من شعر نمی گم به خاطر همینم نمی تونم اظهار نظر کنم. ولی داستان میگم. یعنی داستان نه ها یه جمله یا یه متن کوتاه از این چیزا دیگه. ولی خودم نوشته هامو دوست دارم
فعلا بای بای

مهدی شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:36 ق.ظ http://www.30o.ir

سلام،
سال نو را به شما تبریک می گم... بلاگ خیلی، خیلی جالبی دارید.
اگر دوست داری از امکانات بیشتری استفاده کنید، از تکنولوژی روز در بلاگ خود بهره برید و آن را به سایت تبدیل کنید، به سایت زیر مراجعه کنید.
http://www.30o.ir
این سایت به غیر از امکانات پایه، امکاناتی از قبیل نظرسنجی برای مطالب، ارزیابی مطالب، عضویت برای سایت خویش، گالری تصاویر، آپلود فایل، ایجاد شناسنامه برای کاربران، صندوق پیام در به مانند GMail برای ارتباط بین کاربران، شمارنده‌ای در قدرت GoogleAnalytics و انجمن گفتگو را به رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد.
از اینکه یک بار از این سیستم استفاده می‌کنید، ممنون.
موفق باشی...

اسم قشن دوشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:55 ب.ظ

خسته نباشی فرزندم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد